12 July 2011

OMG!!

minggu ni adalah minggu intership aku
aku diletakkan di skolah pulau rusa atas masalah teknikel yg tak dapat dielakkan..
so hari ni sudah 3 hari aku disumbatkan disini

pagi yang hening

kepale tengah pening2 wat laporan thesis
mata dah kelabu je pandang laptop
jawi dah kejang2 menaip laporan

tiba-tiba aku terdengar bunyik bising kat tanga
wa..semak sungguh kepala aku ni
ada drama pulak budak nanges2

aku naikla kat tangga tu
tengok2 ada budak laki nanges
cikgu beleter kat audience sape yang tolak mamat ni..

tiba-tiba dengar ada sorang budak menyampok belakang tembok
perghhhh...menyirap darah wa..
wa sudah angin satu kepale, tangan genggam bak Muai tahi Chaiyya..
wa berjalan ala-ala mafia"eh, awat aku menyimpang jauh ni?"
aku cari budak tu...

cari punya cari aku jumpa beliau dok kat kelas..
sampai2 tanya n teros...
PANGKS...sedas aku bagi..
PANGKSSS..sedas lagi...
sambil memberi syarahan semasa sebagai peninsafan..
tiba2 aku toleh kat belakang..

OMGGGGG!!!!!

guru BeSAU kat belakang..
pergh...dengan membuat muka hensem, dok pandang siyes budak bersalah tu..
"budak ni salah, haha" detik dalam hatiku
naseb bek guru beso sokong aku, siap ucap trimas agi..ahaks (cutenye)
naseb bek tak kena band..dahla markah suma atas guru besar je..

*tingkatkan prestasi kurangkan kontroversi