14 November 2009

cuti di rumah sewa aku


Gud morning!!

“wa, ape kejadahnye kol12 ni kabo gud morning agi ha??”
Tapi itulah kenyataan orang umah aku, kejot kol 9 tu macam kejot subuh siot..
“oit, awal lagila..”
Tapi kire okeh lagila jika nak dibandingkan dengan statement mem aku ni..

“sok bangun awal jom, gi kedai roti canai Pok Lan, nikmati cuti..” ujar abg Kodi
“Kodi, bangun awal kejot aku sok. Aku nak wat sarapan dowh” kata Zami dengan angkuhnye
“ Zami, kejot aku pukul 6 pagi sok, nak tengok bola” arah Koja dengan bongkaknya..

Haha, ngatkan nak watpe..hampeh tol
Tapi kebenaranya, suma bangun kol 12 untuk nikamati waktu cuti..





++sarapan pagi++


look weird but delicious=)
Wa..aku bangun kol 10 taktaw nak watpe, alek2 wat lempeng goreng je..
Nak g kuar makan sekor pon tak bangun agi dowh..
Lempeng goreng versi bujang
Rangup dan enak(hangus cket2)haha
Btw dah sap baru nak kejot dworang ni..
Nak cicah pe??
Dlu da wat sambal gak, tap skg bahan dah takder, pandai2la nak cicah pe..
Kicap ke, gula ke, sos ke, asam jawe pown da gak~sengal





++operasi mengejut++
Untuk operasi sulit ni, da 3 jalan untuk kejot


1. bukak langsir ngn pintu bagi orang luar tgk
2. guna kaki saiz 8 ni
3. guna senapang ala komando

senapang ni la yang akn digunakan utk operasi kejot kalo kaki xda effect gak=)


*semua diatas akan mengakibatkan kecacatan kekal, dont try this at home, serahkan pada yang pakar
*pikir akibat gak untuk aksi yang same dikenakan pada anda(kaki saiz 10 dipunggung dan lain2, Waccaa!!)haha
Walaupun skg kaki kiri aku tgh injured main futsal, tetapi kaki kananku ni masih mampu menyumbangkan tenaga dalam member tendangan percuma..hoho
Selepas operasi mengejut dijalankan barulah peredaran rumah kembali normal


Samat bercuti( exm week bkn cuti la ngok)lol