24 November 2009

perjalanan seni aku

bermula dengan tadika~

minat aku ni mula timbul selepas aku tgk abg aku
mangsa pertama bahan lukisan aku adlh dinding rumah aku
haha..agk sengal tetapi tula hakikatnye
kartoon feveret yang aku lukis ultraman..heroe aku waktu tu

pastu masa sekolah rendah lak~

aku still agi belajar melukis, walaupun mundur dalam pelajaran
sokmo kene rotan siot, ngat agi aku penah kene rotan sebab xsap keje umah
papppp!!!!!!ades....xpe beb, da member seangkatan beb, xmalu ngat rase
kalo perasan, masa ni kertas lukis aku adlh buku tulis tu
kompom nipis buku tulis aku cz aku suke cabut yang tengah2 tu tok melukis..haha
abg aku pnh ngaja lukis gak
hidung kembang, benda plg asas tp berguna gak
n mase dajah 4, aku dpt johan melukis satu skolah
hehe...bleh thn gak la, tp xrmi yg same mnt ngn aku sampai beso dowh
pastu mulelah dak kelas mtk ajar lukis,
aku ngan eksyen ngajala cket2,
tapi yang sengalkan cerita, da satu pertandingan,
aku tgk suma lukisan sepesen je ngan yang aku aja..hoho
btw masa skolah menengah aku xexspose ngat pown
penah lukis fanzine to bdk grunge mase fom3
penah jadi bidan terjun to majalah sekolah
masa tu name je ade, gambo xda pown..hoho

n skung benda ni bkn job pown, just tok isi mase lapang je
kongsi ngn mem2
nak blaja ngan mem bab mlukis n editing
sampai skg sokmo jadi bidan terjun je,
hope enjoy