08 December 2009

Vandalism yang terpelajar

Hari isnin yang lepas aku, sarip, hilmi, azmi pergi kuantan untuk setlekan masalah si SAMI (sarip+hilmi) terkandas nak pegi Morocco. Cian gler kat beliau, terumbang ambing sekarang nih.heh

Nak dijadikan cerita, lepas settle suma kerja rasmi, kitorang g tgk wayang kat Mega Mall cerita Ninja assassin. Memang superb la citer ye.

Back to the story,Lepas abeh citer je aku pegila toilet nak lepaskan hajat kecik niatnye. Masa masok nak tutup pintu toilet tu(takkan nak open air plak ngok) Terkesima kejap bile Aku terpandangla beberapa seni tak bertempat yang dihasilkan oleh tangan makhluk yang takde kerje semasa membuang hajat.haha.

Ape kejadahnye semua ini???mula2 baca memang nak menyirap darah gak la, bukan setakat merosakkan harta benda awam je, malah nak lepaskan geram tak bertempat ngomelku dalam hati yang suci ini. Tetapi yang manjadi kelakarnye setiap yang diluahkan oleh mamat degil kat pintu tu pasti akan dibalas oleh mamat degil yang lain. Tetapi berupa nasihat plak tu.haha



Contoh yang aku tengok

Mamat degil A: terbalikan tuhan=hantu

Mamat degil B: ni pon bo**h gak, name tuhan leh wat main2, kafir ko ni





ada plak vandalism yang berupa nasihat. Nasib baik die tak tulis suruh mengucap, leh jadi topik kat parlimen plak nanti.. Hoho. Mungkin die mengamalkan prinsip member nasihat tak kira dimana anda berada. Tapi baik die reply kat kosmo ataupun metro. Leh feymes tandas Mega mall kuantan sebelah panggung wayang tu.lol
Pe2 pown cara yang di buat oleh mamat2 ni memang tak berpatutan, leh kene hukum ketuk ketampi 400 kali. Cikgu kannnnnn

*Btw pas kua mem aku tensen siot tunggu lame2, tawadduk sangat membaca nasihat.lol
*Korang leh tengok gambar yang aku kepilkan sekali.
nilai and lu pikir la sendiri
muahaha






*sensored pic, lu pikir mane yang baik ngn burok