16 April 2011

unthinkable

sekarang ni dah pukul 4pagi, mata aku terkebil-kebil lagi..
memikirkan lappy aku yang dalam bengkel
kajian tindakan aku yang tak tak bersiap sedia lagi
merenung jauh kesyiling..tembus sampai planet marikh.."agak-agak, alien kat sane cun tak"lol..
memikirkan nobita aku yang dirindui~
bukan ct nurhaliza, bukan maya karin, bukan yunnam hair care Yuna, dan bukan juga fernado torres..cis

pusing

masa ni la terkenangkan zaman silam lelame
keseronokkan zaman kekecik, remaja n dewasa
kalo kecik dulu dengan zaman memancingnye..berendam dalam paya..
suma tu aktiviti feveret punye
kene belasah dengan bapak aku tu toksah ceritala..zassss!!
jatuh beskal depan awek, pengsan jatuh pokok ciku,
balik dari sungai 4orang 1basikal akibat 1 lagi beskal kene curik..jauh kot?

remajanye aku

zaman remaja kat ibam dulu lagi power
tak tido malam merdeka, duduk kat hujung katil ngadap tapak lapang
nak tengok askar jepun shuffle kawad
main beta(debat) tak kira isu, beta sampai kalah
pernah tak tido dan hampir dibelasah senior sebab beta ngan afif..cilakak!
isunye sembang lebat or cakap lebat..hujjah die sembang di dalam hujan lebat.seri n aku hampir tertewas=)lol
pernah kejar babi sesat masuk sekolah, macam pasta.. eh, pesta
kat rompin lagi power,
panjat tangki air memalam bute,jadi hantu mengilai kaco mat rempit..ahaa
mandi kolam woodball(kene lempang sebagai hadiah), main pangap(daun terup) sampai pagi waktu SMA
kua pegi kubur pagi2 semata dengar cite ada kubur bercahaya..ce cite..ce cite..
dan pernah cube nak tangkap toyol kat asrama lelaki..haa


sekarang

tak samapai setahun aku akan graduate
jadi cikgu, jadi model, jadi tukang sebat, haha
macam-macam cerita ada, best, tak best, suam-suam kuku pon ada
suma cikgu punye cerita..wakaka
time to sleepppp..zzzz